چه رنگی رو به من میدید ؟



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت13:04---15 مرداد 1392
بنفش..............
جواب : اوووو . ممنونم . فقط بنفش ؟ اون نقطه چینا چیه ؟


lady
ساعت16:13---14 مرداد 1392
زرد
جواب : جدی ؟ ممنون .


ب
ساعت5:01---5 مرداد 1392
خب من میخواستم خلاصه کنم وگرنه احتمالات دیگری مثل


ابکش شدن یا رنده شدن توسط کلپوسه هم هست
جواب : کلپوسه ؟
برو بخواب . بقیش واسه فردا .


بتگرل
ساعت4:53---5 مرداد 1392
بلم لالا کنم چب خوچ
جواب : جان ؟ جواب قبلیت رو هم دادم . برو بخون .


بتگرل
ساعت4:42---5 مرداد 1392
اها بعد مثل فیلم هندیا همدیگه رو از وسط جمعیت پیدا کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونقدر شلوغه که فقط باید یه جای خالی واسه نشستن پیدا کنی صحنش پیشکش!!

خخخخخخخخخ

خیلی باحال میشه

من:خب مامان جونم ایشونم نمونه خان هستن تو نت باهم اشنا شدیم!!

مامانم:



دودقیقه بعد:برای شادی روح سایه فاتح مع صلوات!!
جواب : آره . تو بخوای ، همه چی میشه . فقط نمیشه ، نمیشه . تو غصه نخور . آره . خوبه . فقط درباره ی من می خوای چی بهشون بگی ؟ من که اگه بیای پیشم : من : ایل و تایفه عزیزم سلام . ایشون گل دختر عزیزمون هستند ، خون آشامند . 115 سالشون . توی نت با هم آشنا شدیم و با هم اومدیم زیارت . خاله 1 : دروغ نگو . اومدید دارالحجه عقد ! خاله 2 : شایدم قبلا عقد کردن اومدن برای بچشون دعا کنن . خاله 3 : چندمین بچس ؟ خاله 4 : چه دختر بی چشم و رویی و شب احیا ! خاله 5 : معلوم نیس این دوتا چه فکری توی سرشونه . دایی 1 : چند بار لب گرفتید ؟ و ... در نهایت مامانم با یه لنگه کفش میاد استقبالت و با یه چاقو دنبال من !


بتگرل
ساعت4:32---5 مرداد 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

کپ کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تعارف اومد نیومد داره؟؟؟؟

الان میخواستی بگی پدرم خادمه؟؟؟؟

بعله با خانواده
جواب : آره . البته اگه میگفتی تنها میام کپ می کردم . نه من بدون شوخی تعارف کردم . میگم وحشتی که کردم از این بود که تنها بیای و منم مجبور شم بیام کنارت و دیگه خاله هام داستانها برامون در بیارن . خب بهت میگم مخشون رو زنی بیاین اون صحنی که ما میشینیم . اینقدر میخندی ، بعدا توی شلوارت ..... یا دستشویی رو اشغال نکنی . رو آب بخندی .


بتگرل
ساعت4:25---5 مرداد 1392
احتمالا میام
جواب : چی میگی ؟ با خانواده دیگه ؟


بتگرل
ساعت3:40---5 مرداد 1392
لطف داری باشه زود میخوابم

اخه فردا شب احیاس ادم خسته میشه
جواب : آفرین دختر گل و خوب . آره . شب 21 یا 23 میای بریم حرم ؟ البته فک نکنم بذارن . به هر حال گفتم چون من قراره با خانواده برم و بابام هم خادمند ، گفتم خواستی بیای .


بتگرل
ساعت3:15---5 مرداد 1392
باعشه

نوچ ژون
چواب : ممنون . جات خیلی خالیه .


بتگرل
ساعت3:07---5 مرداد 1392
چکوندم ممنون
جواب : خواهش میکنم . دیدی نه تو گیج بودی و نه من عصبی . تو خیلی جالبی با اجازت بریم یه سحری بزنیم به بدن ، بعدش نماز بخونیم . مثل دیروز 4 و 20 ئقیقه دوباره بر می گردم . البته امروز رو زود بخواب چون دیشب عذرت موجه بود . برای این میگم که به سلامتت لطمه وارد نشه . آخه دوس ندارم سلامتیت به خطر بیوفته . بازم هر طور خودت می خوای


بتگرل
ساعت2:54---5 مرداد 1392
چکوندم درس شد ممنون



جواب : خواهش میکنم . دیدی نه تو گیج بودی و نه من عصبی .
تو خیلی جالبی

با اجازت بریم یه سحری بزنیم به بدن ، بعدش نماز بخونیم . مثل دیروز 4 و 20 ئقیقه دوباره بر می گردم . البته امروز رو زود بخواب چون دیشب عذرت موجه بود . برای این میگم که به سلامتت لطمه وارد نشه . آخه دوس ندارم سلامتیت به خطر بیوفته . بازم هر طور خودت می خوای


بتگرل
ساعت2:46---5 مرداد 1392
اره نصبه قبلا دان کردم
جواب ک خیله خب . پس با یه مرورگر دیگه چک کن لطفا


بتگرل
ساعت2:37---5 مرداد 1392
فکر خوبی بود!!!
جواب : خب ببین فلش پلیر نصبه ؟


بتگرل
ساعت2:31---5 مرداد 1392
خب چه جوری به اپم؟؟؟؟؟؟؟
جواب : والا حل مشکلش رو که بلد نیستم . از گوگل کروم استفاده کن .
فلش پلیر و آشوک پلیر نصبه روی سیستمت . هم مال موزیلا و هم کروم و اکسپلورر ؟


بتگرل
ساعت2:27---5 مرداد 1392
خب از اون جایی که من خیلی گاگول تشریف دارم ممکنه حوصلت سر بره

دیدی بعضی وقتا که موزیلات قدیمی میشه میخوای فیلم ببینی یه صفحه خاکستری میاد روش؟ بعد میگه برو اپدیت کن؟
جواب : به خودت توهین نکن لطفا . در ضمن حوصله من هم سر نمیره .. خب .


بتگرل
ساعت2:21---5 مرداد 1392
یهسوال فنی بپرسم درباره موزیلا یا حوصله نداری؟
جواب : بپرس . مگه میشه من حوصله نداشته باشم ؟ البته اگه بلد باشم جوابت رو میدم .


بتگرل
ساعت2:10---5 مرداد 1392
من اون زبون شتری یه رو نفهمیدم چه طوریه تو فهمیدی؟
کدوم ؟


Batgirl
ساعت1:52---5 مرداد 1392
بیا تو وبم یه لینک دارم به نام بک تو دسامبر


برو توش کلی سایت باحال معرفیده سرگرم میشی
جواب : قبلا هم بهت گفتم من توی وبت پلاسم .
اما این رو ندیدم . کجاس ؟

جواب : دیدمش .


بتگرل
ساعت1:46---5 مرداد 1392
این که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب : این که در حال دانلود هستم و دارم آهنگ گوش میدم و یه آهنگ الکی هم می سازم و از همه بدتر ، فکر می کنم .


بتگرل
ساعت1:41---5 مرداد 1392
اره خوب بودفقط پختم از گرما

دارم سعی میکنم یه زیر نویس واسش پیداکنم

شما چه خبر؟
جواب : گرما زده که نشدی ؟ توی همون سایتا یکیش داشت . من ...... خب هیچی . بستی جلومه و دارم با تو حرف میزنم و این که ....... بی خیال


بتگرل
ساعت1:34---5 مرداد 1392
اهان
جواب : بله . خب چی کار می کنی ؟ بدون من بهت خوش گذشت ؟


بتگرل
ساعت1:29---5 مرداد 1392
فک کردم شاید یه فکی به اینگلیسی زده باشه که من نفهمیدم و شما فهمیدین!
جواب : والا من این رو نزدیک به یه سال پیش دیده بودم . جدیدا ندیدمش .
بعدشم میگه میشه تو چیزی رو نفهمی و من بفهمم ؟


بتگرل
ساعت1:23---5 مرداد 1392
فقط یکم ضد حال خوردم که اخرش جین دویل موند

یه سوال مگه هدفش از نابود کردن کازویا و هیهاچی از بین بردن خون شیطان نبود؟؟؟

پس چرا شیطان موند؟؟؟
جواب : ببخشید توی فیلم نامه یادم رفت شیطان بمیره . خب آی کیو حتما زنده مونده که داستان ادامه داشته باشه !


بتگرل
ساعت1:11---5 مرداد 1392
سیلوم خوپی؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدمش

وای محشر بود به معنای واقعی کلمه!!!
جواب : سلااااااااااااااااااااام . خوبی ؟ خوشی ؟ خوبه . خوشحالم که خوشحالیت رو میبینم


بتگرل
ساعت6:01---4 مرداد 1392
وای فقط50کیلو بایت مونده تا دانلود کنه! ممنون که بیدارموندی
جواب ک خواهش می کنم
تموم شد ؟
در ضمن الآناس که بابام و مامانم بیان . منم برای این که طبیعی بشه ، خودمون به خواب میزنم . با اجازه ات میرم تا شک نکنند .


بتگرل
ساعت5:50---4 مرداد 1392
من جات بودم بهش میگفتم:شتر

وچایی مو برمیداشتم!!!
جواب : آخه من ساده به دلم نمیاد کسی رو ناراحت کنم . آخه دختر خداییش تیپش محشره . دپرس شدم . برگشتم معجزه بود . میدونی واقعا توی کما بودم . من چایی رو برداشتم ولی اینقدر غرق در تفکر بودم که خودم چایی رو چپه کردم روی پام


بتگرل
ساعت5:40---4 مرداد 1392
نسبت به من اره 20به بالا بود اغ مهندس!


داشتی تعارف میکردی یا برمیداشتی؟


مامان باباش؟؟
مگه تو چند سالته ؟
بر می داشتم . رفته بودیم خونه ی دوست بابام . یه دختر داره چند ماه از من کوچیکتره . این بابای بزش شمارمو به اون داده اونم صب تا شب اس میده و روی مخمه . یه سری دیگه شورش رو درآورده بود . نشسته بودم روی صندلی جدا از جمع چایی آورد . منم برداشتم بعد دیدم داره شکلک درمیاره و یه حالتی شبیه لب دادن . رفتم توی کما ، چایی هم برگشت . البته منم بهش گفتم که دوستت ندارم اما دیوونه میگه من دیوونتم و کاری می کنم که عاشقم بشی . خلاصه چایی ریخت . منم توی کمای اون علامت لب ، مامان باباشم داد میزدند چیزی نشد ؟!

بازم میگم من از اون دختره خوشم نمیاد .


Batgirl
ساعت5:23---4 مرداد 1392
اخه مایعاتو اونجوری برمیدارن نه میوه و زولبیا بامیه!!


اخ اگه زولبیا هارو چپه میکردم روش!!!


حیف پیربود نمیشد باش کل انداخت


فک کنم بعد مهمونی رفت icu
جواب : چی ؟ پیر مرد بود ؟
من کلا قاط زدم . من که یه دفعه جلوی مامان بابام و مامان باباش ، چایی رو خودم برگردوندم روی پام . وای وحشتناک بود . من چیزی حس نکردم فقط همه داد میزنند چیزیت که نشد !

تو چرا مهمونی میگیری من رو دعوت نمی کنی ؟


بتگرل
ساعت5:09---4 مرداد 1392
اوه بابا چه افکاری داری تو!!!

من شمارمو به هیچ بشری نمیدم با هیچ بشری هم نمیدوستم که بخواد واسم حلقه بیاره!!

اصلا کدوم خری تو این دوره زمونه واسه ازدواج دوس میشه؟؟؟

بعدشم امارت اشتباس کمبود پسر واسه نسل منو تو نیس واسه دهه 60تیاس. الان دخترای تو سن ازدواج بیشوهرن!! نترس منقرض نمیشین!!

طرف از اون پسرایی که تو فک میکنی نبود بابا

مثلا اونجا من پذیرایی میکردم بعد اینکه میخواست میوه برداره همچین با حیا برمیداشت که میخواستم از خنده مفجر بشم!!!مردم از بس لبولوچمو خوردم که نخندم
جواب : نوکرتم هستم . کارت درسته . من . اتفاقا مال دهه ی 70 یاس . دهه ی 80یا 2 برابر . پس بگو چرا گه گاهی دخترای 24 ساله دنبالم میدوند ! منم از دستشون فرار می کنم . مرگ . خب این یه چیز طبیعیه . منم اگه میدی وقتی می خواستم چایی ور دارم !؟ برگشت روی پام .


Batgirl
ساعت4:50---4 مرداد 1392
گفتم پارک ملت؟؟منظورم کوه سنگی بود.


باورکن اخر زمونه مردم خل شدن!


دخترادارن پسر میشن


کم کم ضرب المثل کوفت باشه دختر باشه داره میشه کوفت باشه پسر باشه!!!





یه چیزی مثل همون


قصدشو داشتن ولی نتونستن
جواب : منم شاخ در آوردم .
آره به خدا .
دقیقا پسرا هم دارن دختر میشم . مو هاسونو رنگ می کنند ، ابرو هاشونو ور می دارن ، ناخوناشونو بلند میذارند !
آخه میدونی که جمعیت دخترا الآن حدود 1.5 برابر پسراست و تا چند سال آینده میشه 2 تا 3 برابر .
جدا ؟ حلقه آورد ؟ یه نصیحت . حالا چه بگی برادرانه چه دوستانه و چه پدرانه . عمرت رو تباه نکن . اون قضمیتی که توی این سن بهت پیشنهاد ازدواج میده ، فردا به صد تای دیگه هم میده . زندگی بچه بازی و تصمیمی یک شب و یک روز نیست . عشق های پارک و اینور اونور کشکه . پسر سالم کم پیدا میشه . اگه قراره انتخاب کنی ، درست انتخاب کن که پشیمون نشی .

در ضمن تا حد امکان از دادن شماه به پسرا پرهیز کن . مگر کسی که کاملا بشناسیش و بدونی قصد و غرض مزاحمت و آسیب رسوندن بهت رو نداره و یا کسی که خانواده ات بگن لازمه شمارشو داشته باشی . حتی من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اگه شک داری بهم ، نیازی نیست که شمارمو داشته باشی و منم همینطور . ناراحت هم نمیشم چون اعتماد کردن توی این جامعه کار سختیه . اما می تونی به من اعتمادی کنی .


بتگرل
ساعت4:40---4 مرداد 1392
ههه باشه بابا مهربونی

منم میرم پارک تازه عاشق اون کابلای تو پارک ملتم هستم!

مسخره نیس اگه بخوام توضیح بدم چند تا پسر بهم پیشنهاد دوستی دادن؟؟اصلا مگه پسرا کار دیگه ای هم میکنن؟؟منم همیشه هندس فری میزارم بعدم میگم بوسوزی تیکتو نفهمیدم!!

هیچی بابا رفتیم یه جایی یه یارویی ازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب : مرسی . منظورت از کابلا چیه ؟ نه مسخره نیس . الآن اینقدر لات و اوباش زیاد شدن . ببین آخه من که نه قیافه دارم و نه پول ، حالا شاید بابام داشته باشند ، چه میدونم میگن از اخلاقت خوشمون میاد . خاستگاری کرد ؟


Batgirl
ساعت4:29---4 مرداد 1392
اوکی بابا عمو مهربون!

منظورم این نبود که واقعا سیبیل داری منظورم این بود که 16سالته و یه چند سالی از زمانی که بهت میگفتن وایی چه نینی نازی گذشته!!!



این اتفاقات طبیعیه تو زندگی همه هست. امشبم به همین خاطر اعصابم داغون بود.
جواب : مسحره نکن . هر کی با من در ارتباط بوده بهم میگه مهربونی . آها . اما من کودک درونم زندست . میرم پارک ، گاهی سرسره و الاکنگ هم میرم و تاب هم که همیشه . اما توی زندگی من زیاده . مثلا دختر خاله ی بهترین هم کلاسیم بهم پیشنهاد داده یا دوس دختر سابق هم کلاسیم یا نوه ی عمه ام و ... . اما من عاشق هیچکدومشون نیستم . اون روز دختره در خونمون بهم میگفت آقا پسر . منم محلش ندادم . گفت خوشکله با تو ام . ازم محلش ندادم . یه باره دیددم لباسم رو گرفت و گفت با توام . برگشتم نگاش کردم ، خجالت کشید و رفتم خونمون . از دست تیکه هاشون ، هنزفریم دائما توی گوشمه . چی ؟ مگه چه اتفاقی ببرات افتاده ؟


بتگرل
ساعت4:12---4 مرداد 1392
منتظر خشم گودزیلایی شدنتم
جواب : چرا ؟ من خیلی خیلی کم از کسی ناراحت میشم اصلا از خشم خوشم نمیاد دارم روی خودم کار می کنم و فرو می خورم . نزدیک به 2 ماه هست که خشمگین نشدم .


بتگرل
ساعت4:06---4 مرداد 1392
گذینه دوستیم نداره؟؟؟؟؟؟؟

خیله خب زرد مال تو چون هر ادمی منحصر به خودشه.

ببخشید میشه واسه من شفاف سازی کنید ابی خیلی روشن به شکل محلول دقیقا چه رنگیه؟؟؟

تو خوراک گازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دب اکبر برو یه نگا تو اینه به خودت بنداز با اون سیبیلات؟؟؟؟؟؟؟؟؟


جواب : می خوای اضافه کنم ؟ چی میگی ؟ آبی خیلی روشن بهش میگن aqua . محلوله اولا من هر روز زیش و سیبیلام رو چپه تراش میزنم و هیچی روی صورتم نمی زام . بعدشم افترشیو میزنم تا نرم بشه . دوما تا حالا چند تا دختر توی راه خونمون که بودم بدجور بهم پیله کردند و هی بهم میگفتند خوشکله یا آقای مهربون و روزی صد تا اس مین دوس شیم که البته از اقوام همکلاسیامند که تعریفم رو توی خانواده کردند ولی من محلشون نمی دم . من 10 دقیقه دیگه میام . برم نمازمو بخونم . سریع میام . ساعت 4 و 20 دقیقه میام . خواستی بخوابی ، بگو شب بخیر .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 | 3:4 | نویسنده : Zombie |